- Rejestr uchwał zarządu
- Rejestr uchwał ZPP
- Rejestr skarg i wniosków
- Rejestr uchwał rady
- Rejestr interpelacji i wniosków radnych
- Rejestr Samorządowej Instytucji Kultury
Rejestry i ewidencje prowadzone w Wydziale Obsługi Mieszkańców:
- Rejestr korespondencji przychodzącej
- Rejestr korespondencji wychodzącej
- Rejestr zawiadomień
- Rejestr potwierdzeń
- Rejestr dowodów rejestracyjnych
- Rejestr właścicieli pojazdów
- Rejestr stowarzyszeń
Rejestry i ewidencje prowadzone w Wydziale Infrastruktury i Ochrony Środowiska:
-ewidencja dróg oraz obiektów mostowych,
-rejestr wydanych licencji i wypisów,
-rejestr zaświadczeń na przejazdy pojazdów nienormatywnych,
-rejestr zezwoleń na lokalizację zjazdu,
-rejestr zatwierdzonych projektów organizacji ruchu,
-rejestr opinii komunikacyjnych,
-rejestr zezwoleń na zajęcie terenu pasa drogowego,
-rejestr zezwoleń na umieszczenie urzadzenia w pasie drogowym,
- Rejestr kart wędkarskich.
- Rejestr sprzętu pływającego.
- Rejestr posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku prowadzenia działalności (zbieranie, transport, odzysk).
- Rejestr pozwoleń dot. powietrza.
- Rejestr roślin i zwierząt podlegających ograniczeniu na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej.
- Rejestr świadectw legalności pozyskania drewna.
- Rejestr przekroczeń standardów jakości gleby lub ziemi.
- Rejestr operatów urządzania lasów.
Rejestry i ewidencje prowadzone w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami:
- Rejestr wypisów z ewidencji gruntów
- Rejestr wyrysów z ewidencji gruntów
Rejestry i ewidencje prowadzone w Wydziale Architektury:
- Rejestr spraw
- Rejestr decyzji do Wojewody
- Rejestr wniosków do Wojewody
- Rejestr decyzji
- Rejestr postanowień
Rejestry i ewidencje prowadzone w Wydziale Edukacji i Sportu:
- Ewidencja szkół niepublicznych
- Ewidencja placówek niepublicznych
- Ewidencja zaświadczeń
- Ewidencja skierowań
- Ewidencja decyzji
- Ewidencja uczniowskich klubów sportowych
Rejestry i ewidencje prowadzone w Wydziale Finansowym:
- Rejest umów
- Rejestry i wykazy przewidziane ustawą o rachunkowości
- Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jedn.organizacyjnych, którym udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę.
----------------------------------
Udostępnienie informacji publicznych gromadzonych w rejestrach j.w. odbywa się na wnioskach - w trybie art. 10, ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Wnioski należy składać w Kancelarii Starostwa w Pruszkowie ul.M.Drzymały 30 (parter) w godzinach pracy Urzędu.
Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniania w formie ustnej bądź pisemnej bez pisemnego wniosku, bezpośrednio w danym wydziale Starostwa.