Korespondencję prosimy kierować na adres:geodezja.kataster@powiat.pruszkow.pl.

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami informuje również, że jako załączniki do wniosków powinny być dołączane oryginały dokumentów bądź też odpisy dokumentów poświadczone przez uprawnioną do takich czynności osobę, czyli notariusza, radcę prawnego, rzecznika patentowego, doradcę podatkowego bądź adwokata występującego jako pełnomocnik w sprawie - na podstawie ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 roku (Dz. U. z 2013 r. poz. 267).

W związku z wejściem w życie dnia 31 grudnia 2013 roku rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2013 r. poz. 1551) przygotowany został formularz wykazu zmian budynkowych, który pozwoli na wpisanie wszystkich informacji wymaganych rozporządzeniem. Plik do pobrania: wykaz zmian budynkowych .

obsługa interesanta (WOM):

(22) 738 14 90

(22) 738 15 14

 

aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków:

(22) 738 15 72

(22) 738 15 73

 

wyrysy z operatu ewidencji gruntów: tel. (22) 738 15 49

 

postępowania administracyjne z zakresu ewidencji gruntów i budynków :

(22) 738 15 81

(22) 738 15 80


Godziny pracy Wydziału:

  • poniedziałek-piątek                            8 00 - 1600
  • dyżury pracowników w poniedziałki i środy do godz. 1800 w sali obsługi interesanta 

UWAGA!!!

KASA Starostwa czynna w poniedziałek i środę do 17.30, w pozostałe dni robocze do 15.30 

W kasie Starostwa można wykonać opłatę skarbową za pełnomocnictwo.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacje na temat numerów działek można uzyskać na stronie internetowej http://pruszkowski.e-mapa.net/


Konto:

Geodezja Powiat Pruszkowski

Bank PEKAO S.A.

42 1240 5918 1111 0000 4908 0878