Do wniosku o odszkodowanie komunikacyjne należy złożyć następujące dokumenty:

1.  Opis okoliczności i przebiegu zdarzenia z określeniem daty zdarzenia, godziny zdarzenia, miejsca zdarzenia (ulica i odcinek), kierunku jazdy, prędkości poruszania się pojazdem, warunków pogodowych z opisem powstałych uszkodzeń samochodu;

2.  Informację o wysokości żądanego odszkodowania wraz z oryginałami faktur za wykonane naprawy samochodu lub kalkulacją wyceny;

3.  Zdjęcia uszkodzonych części samochodu i uszkodzonego pojazdu;

4.  Protokół z policji lub dokument potwierdzający zdarzenie wystawiony przez policję albo oświadczenie świadków wypadku niespokrewnionych z poszkodowanym;

5. Ksero prawo jazdy;

6. Ksero dowodu rejestracyjnego.

 

Wniosek wraz z ww. dokumentacją należy złożyć w kancelarii Starostwa Powiatowego w Pruszkowie przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
(parter, wejście A).

Szczegółowe informacje można uzyskac pod nr telefonu 22 738 15 54

 

Uwaga:

Regulamin w sprawie rozpatrywania wniosków o odszkodowanie komunikacyjne dotyczy zdarzeń drogowych sprzed dnia 07.02.2006 r.

Od dnia 07.02.2006 r. drogi powiatowe na terenie Powiatu Pruszkowskiego są ubezpieczone.