Odszkodowania komunikacyjne
Do wniosku o odszkodowanie komunikacyjne należy złożyć następujące dokumenty:
1. Opis okoliczności i przebiegu zdarzenia z określeniem daty zdarzenia, godziny zdarzenia, miejsca zdarzenia (ulica i odcinek), kierunku jazdy, prędkości poruszania się pojazdem, warunków pogodowych z opisem powstałych uszkodzeń samochodu;
2. Informację o wysokości żądanego odszkodowania wraz z oryginałami faktur za wykonane naprawy samochodu lub kalkulacją wyceny;
3. Zdjęcia uszkodzonych części samochodu i uszkodzonego pojazdu;
4. Protokół z policji lub dokument potwierdzający zdarzenie wystawiony przez policję albo oświadczenie świadków wypadku niespokrewnionych z poszkodowanym;
5. Ksero prawo jazdy;
6. Ksero dowodu rejestracyjnego.
Wniosek wraz z ww. dokumentacją należy złożyć w kancelarii Starostwa Powiatowego w Pruszkowie przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
(parter, wejście A).
Szczegółowe informacje można uzyskac pod nr telefonu 22 738 15 54
Uwaga:
Regulamin w sprawie rozpatrywania wniosków o odszkodowanie komunikacyjne dotyczy zdarzeń drogowych sprzed dnia 07.02.2006 r.
Od dnia 07.02.2006 r. drogi powiatowe na terenie Powiatu Pruszkowskiego są ubezpieczone.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Paweł Kostrzewski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Paweł Kostrzewski |
Data wprowadzenia: | 2013-03-19 10:18:30 |
Opublikował: | Paweł Kostrzewski |
Data publikacji: | 2013-03-19 10:26:30 |
Ostatnia zmiana: | 2013-03-19 10:32:45 |
Ilość wyświetleń: | 3886 |