Spis treści:

1. Informacja ogólna o wykonaniu budżetu (część opisowa ) str 1
2. Załącznik nr 1 – Dane ogólne o wykonaniu budżetu str 3
3. Załącznik nr 2 – Wykonanie dochodów i wydatków wg klasyfikacji budżetowej str 5
4. Załącznik nr 3 – Wykonanie dochodów str 6
5. Załącznik nr 4 – Wykonanie wydatków str 10
6. Załącznik nr 5 – Wykonanie zadań inwestycyjnych str 20
7. Załącznik nr 6 – Wykonanie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej str 23
8. Załącznik nr 7 – Wykonanie przychodów i wydatków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej str 27
9. Załącznik nr 8 - Wykonanie przychodów i wydatków Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym str 28
10. Załącznik nr 9 – Wykonanie przychodów i wydatków -Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej str 29
11. Załącznik nr 10 – Wykonanie dotacji str 30
12. Załącznik nr 11 – Wykonanie planu dochodów własnych i wydatków nimi sfinansowanych – Powiatowa Komenda Państwowej Straży Pożarnej str 32
13. Załącznik nr 12 –Realizacja planu dochodów budżetu państwa związanych z realizacją zadań zlecanych jednostkom samorządu terytorialnego str 33
14. Załącznik nr 13 – Wykonanie planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
----------------------------------------------------------------------------------------------