Naczelnik wydziału: Zbigniew Rzeczycki

Zastępca naczelnika wydziału: Marta Jendernalik-Dybała 

Zastępca naczelnika wydziału: Sławomir Rakowiecki

Zadania

Kategoria

Miejsce załatwiania

Telefon

e-mail

 prawa jazdy)*

parter, sala B, stanowiska 17-18

22 738 15 38

  prawa.jazdy@powiat.
  pruszkow.pl

rejestracja pojazdów)* 

parter, sala B, stanowiska 19-25

22 738 15 31

 rejestracja.pojazdow@powiat.  pruszkow.pl

 wydawanie i zmiany  w dowodach rejestracyjnych)*

parter, sala B,stanowiska 19-25

22 738 15 30

transport drogowy

I piętro, pokój 125

22 738 15 36

 transport.drogowy@powiat.     pruszkow.pl

paszporty

parter, salaA, stanowiska 4-7

22-738-14-82

22-738-14-97

 paszporty@powiat.
 pruszkow.pl

zaproszenia cudzoziemców

składanie wniosków i podań

parter, sala A kancelaria ogólna

22 738 14 00

 kancelaria@powiat.
 pruszkow.pl

wydawanie kart wędkarskich/kart łodzi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

)* - kategorie spraw załatwiane dla mieszkańców gminy Nadarzyn i gminy Raszyn w filiach Wydziału Obsługi Mieszkańców:

1. Urząd Gminy Nadarzyn - 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24,
     tel. 22-739-73-44

2. Urząd Gminy Raszyn - 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A,
    tel. 22-701-79-32 - rejestracja pojazdów, 22-701-79-33 - prawa jazdy.


 Godziny przyjęć interesantów

poniedziałek, środa

8.00 - 18.00

wtorek, czwartek, piątek

8.00 - 16.00

Opłaty za wydanie dokumentów

 

Opłaty za wydanie dokumentów można wnosić w kasie Starostwa w Pruszkowie przy ul. Drzymały 30 lub na konto powiatu pruszkowskiego: 42 1240 5918 1111 0000 4908 0878.

Interesanci Filii Wydziału Obsługi Mieszkańców:

  • w Nadarzynie mogą dokonać opłat za wydanie dokumentów na podany wyżej numer konta lub w kasie Urzędu Gminy Nadarzyn,
  • w Raszynie dokonują opłat na podany wyżej nr konta.

 

Opłata skarbowa

 

Zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1827) obowiązują następujące opłaty skarbowe:

 - wydanie zaświadczenia - 17 zł,

 - złożenie pełnomocnictwa - 17 zł,

 - poświadczenie kserokopii dokumentu - 5 zł (za każdą stronę dokumentu).

Opłatę Skarbową można wnosić bezpośrednio  w kasie Urzędu Miasta Pruszkowa

ul. Kraszewskiego 14/16, I piętro, pok.42 - w godzinach pracy urzędu,

na rachunek Urzędu Miejskiego w Pruszkowie nr:  39 1060 0076 0000 3210 0018 0098

lub w kasie Starostwa.