Wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń
Wymagane dokumenty:
Przy rejestracji podaje się następujące informacje:
- imię i nazwisko lub nazwę posiadacza odpadów,
- adres zamieszkania lub siedziby posiadacza odpadów,
- wyszczególnienie rodzajów odpadów przewidywanych do zbierania lub transportu,z podaniem ich kodu,
- oznaczenie obszaru prowadzenia działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów,
- wskazanie miejsca i sposobu magazynowania odpadów,
- wskazanie sposobu i środków transportu odpadów.
Wymagane załączniki
dokument potwierdzający prawo do terenu, na którym będą magazynowane odpady,
Opłaty:
Zgłoszenie nie podlega opłacie skarbowej
Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania
Podstawa prawna:
- art. art. 33 ust. 4 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.), w związku z art. 235 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.),
- Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206)
- zgodnie z § 2 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 grudnia 2001 r. w sprawie zakresu informacji podawanych przy rejestracji przez posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń oraz sposobu rejestracji (DZ. U. Nr 152, poz. 1734 z 2001 r.),
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Danuta Orzyłowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Danuta Orzyłowska |
Data wprowadzenia: | 2014-12-09 13:32:36 |
Opublikował: | Danuta Orzyłowska |
Data publikacji: | 2014-12-09 13:33:02 |
Ostatnia zmiana: | 2014-12-09 15:24:46 |
Ilość wyświetleń: | 2387 |