Wymagane dokumenty:

  1. wniosek zawierający dane określone w art. 28 ust. 4 UOO,
  2. dokument potwierdzający prawo do terenu, na którym będą magazynowane odpady.

Opłata:

  1. za wydanie zezwolenia na transport odpadów - 616,00 zł
  2. wpłata na konto Urzędu Miejskiego w Pruszkowie nr: 39 1060 0076 0000 3210 0018 0098 lub w kasie Urzędu Miejskiego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 14/16.

Termin załatwienia sprawy:

Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Tryb odwoławczy:

Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie, z siedzibą przy ul. Kieleckiej 44, za pośrednictwem Starosty  Pruszkowskiego, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Podstawa prawna:

  1. art. 28 ust. 1, 2 pkt 2 i ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach -UOO (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.) w związku z art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.)
  2. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206)

Uwaga:

Zezwolenia na transport odpadów wydane na podstawie przepisów dotychczasowych zachowują ważność na czas na jaki zostały wydane, nie dłużej jednak, niż do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach, prowadzonego przez marszałka lub z dniem uzyskania wpisu do tego rejestru, w przypadku, gdy wpis nastąpił w terminie wcześniejszym (art. 233 ust. 1). Do czasu utworzenia ww. rejestru transportujący odpady są obowiązani do uzyskania zezwolenia na transport odpadów lub wpisu do rejestru prowadzonego przez Starostę  Pruszkowskiego dla posiadaczy odpadów, którzy są zwolnieni z obowiązku uzyskiwania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.