Wymagane dokumenty:

  1. wniosek o wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów,
  2. dokumentacja zgodna z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2013 r. o odpadach - Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.,
  3. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, o której mowa w art. 71 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagana,
  4. dokument potwierdzający prawo do terenu, na którym będą magazynowane odpady.

Opłata:

  1. za wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów - 616,00 zł
  2. wpłata na konto Urzędu Miejskiego w Pruszkowie nr: 39 1060 0076 0000 3210 0018 0098 lub w kasie Urzędu Miejskiego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 14/16.

Termin załatwienia sprawy:

Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Tryb odwoławczy:

Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie, z siedzibą przy ul. Kieleckiej 44, za pośrednictwem Starosty  Pruszkowskiego, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Podstawa prawna:

  1. art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2013 r. o odpadach - (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.),
  2. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206)

Uwaga:

Brak.